zondag 10 maart 2013

10 Twee werelden






Twee werelden

Er was een leuke aanbieding en ik besloot ervoor te gaan en weer ben ik een fase verder op de digitale snelweg.

De Tablet. Wat een handig en veelzijdig kleinood is het. Zo handig en ook zo snel bijdehand dat ik al bij de eerste avond mijn bedtijd ruimschoots heb overschreden. De Tablet is echt een digitaal hebbedingetje dat mijn verwachtingen al snel heeft overtroffen. Eindeloos wat je er mee kunt en weer is er veel te ontdekken.

Maar om nou te zeggen dat ik zonder mijn laptop kan? Nee, dat vind ik (nog) niet. Misschien verandert dat nog in de toekomst maar op dit moment hecht ik nog veel waarde aan mijn laptop. Zeker voor het schrijven van mijn Blog en het bewerken van mijn foto’s.

Even over die foto’s. Ik krijg veel complimenten over de collages die ik bij mijn Blog plaats. Iemand vroeg mij waar ik de plaatjes vandaan had. Maar alle kiekjes die ik verwerk in de collages zijn door mij zelf geklikt. Het is telkens weer een uitdaging om een mooie prent te maken die ook qua sfeer en kleur klopt. Ik vind het altijd weer een feest als ik daarin slaag. De mogelijkheden zijn enorm en dat is in dit digitale tijdperk voor mij een enorme uitdaging. Ik kan er mijn creativiteit aardig in kwijt. Heerlijk!

Ik heb deze keer gekozen voor foto’s die ik vorige week zaterdag heb gemaakt tijdens een uitje naar Dordrecht met een paar creatieve vriendinnen. Echt een aanrader om eens vanuit Rotterdam met de Waterbus naar Dordrecht te varen. Het was genieten die dag.

Vergeet bij een bezoek aan Dordrecht zeker niet om binnen te stappen bij Christa’s Cookies voor koffie of thee met wat lekkers. Alles wordt daar ambachtelijk en biologisch bereidt en geserveerd met een hoog kringloop gehalte. Absoluut een bezoekje waard.

Na een heerlijke dag Dordrecht genoot ik thuis weer van het puzzelen met de foto’s voor de collage van mijn 10e. Mijn 10e Blog alweer en ik vind het nog steeds leuk om te maken.

Het was een week tegenstellingen, van twee werelden. Aan de ene kant de digitale wereld en aan de andere kant het pure aardse. Kortom het was een wereldweek.

Ik hoop dat jullie ook deze keer weer genieten van mijn Blog en omdat dit mijn 10e blog is heb ik voor de 10e lezer die een reactie achter laat op deze Blog een leuke verrassing in petto.

Wat dat voor verrassing is blijft nog even geheim.

Tip: Geniet, maar niet met mate!

Lieve groet
Earl Grey

U kunt mijn Blog volgen door links boven op de link aanmelden te klikken.
U kunt hieronder reageren zodat ik daar weer van kan leren.
(klik daarvoor op: Opmerkingen)

1 opmerking: