woensdag 23 juli 2014

83 Waarom


Waarom

Het is warm en vanuit mijn poriën op mijn voorhoofd verschijnen zoute tranen. Met een gevoel van tranen in mijn hart zie ik de beelden en vraag me telkens af, waarom.

Oorlogsslachtoffers zijn het, onschuldige mensen die op weg waren naar de toekomst voor zich. Mannen, vrouwen en kinderen die niets vermoedend vertrokken.

Hun nabestaanden dragen de rest van hun leven de littekens met zich mee.

Ons kleine landje toont vandaag een groot respect aan de slachtoffers en nabestaanden.
Ik zou willen dat we elke dag, wereldwijd dat respect voor elkaar hadden.

Ik droom verder.

Liefs
Happy Earl Grey
©Happy Earl Grey

U kunt mijn Blog blijvend volgen
door rechts op de link "Volgen" te klikken.
Een reactie op mijn Blog stel ik zeer op prijs.

2 opmerkingen: