zondag 13 augustus 2017

239 Verdwaald






Het is zondag en kom net terug van mijn laatste afspraak van deze week. Het waren vooral ook lange dagen deze week en ik voel nu dat de jaren gaan tellen. Ik werd gisteren wel veel jonger geschat, maar luisterend naar mijn lijf weet ik maar al te goed hoe laat het is.

En ook de klok vertelt mij de waarheid, het is al halfvijf en er moet nog een blog worden gemaakt.





Verdwalen in de waan van de dag, misschien is dat de beste omschrijving voor de afgelopen week. Het is duidelijk, ik schiet deze week te kort in mijn prestaties. Hoewel je je ook kunt afvragen waarom alles altijd tegelijk gepland staat. Je hebt het niet altijd in de hand en dat kan je soms de das om doen.





Mijn lijf schreeuwt dat ik even in de pauzestand moet en daar heb ik deze keer wel oren naar. Ik schrijf deze keer een verkorte versie van mijn wekelijks verhaal, daar hebben jullie vast begrip voor. Mijn foto’s zullen het leed enigszins verzachten.





Ik mag dan verdwaald zijn deze week, ik heb wel foto’s gemaakt in het mooie Rotterdam. Er is altijd wel iets te zien en te beleven in die mooie havenstad.





Aan de kade lag het grootste zeilschip van Latijns-Amerika, de B.A.P. Unión uit Peru en dat ben ik tussen alle bedrijvigheid door natuurlijk toch nog gaan bekijken.





Volgende week beloof ik jullie weer een blog zoals jullie van mij gewend zijn.





Doordenker:

Tis zoals het tis.





Blijf positief, geniet van het leven en deel je geluk.

Liefs,

Elly Embregts

©Happy Earl Grey

9 opmerkingen:

  1. Het opmerkelijke is, dat een mens het zichzelf meestal aandoet als hij/zij zo druk is. Geen nee durven zeggen, denken dat het zo'n vaart niet zal lopen, ervan uitgaan dat je het wel aankunt en soms kán het nu helemaal niet anders, komt gewoon alles tegelijk. Gewoon accepteren en lekker uitrusten.
    Fijne week!

    www.shainablogt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan genieten we deze keer eens van de mooie plaatjes, heerlijk om te bekijken! Neem je rust en geniet nog wat na van al je belevenissen in deze week. Toch maar weer gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prima blogje van onze mooie stad! Was mooi dat schip aan de Wilhelminapier he, ik bezocht het ook en mocht er nog even op op vrijdag.
    Ik ga proberen het bloggen ook weer wat regelmatiger op te pakken maar er zijn soms zoveel andere dingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's!
    Kom lekker bij Elly! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha "tis zoals tis" : de lijfspreuk van de echtgenoot! :-) Mooie foto's van Rotterdam. We maakten er al een keertje een citytripje en er waren duidelijk herkenningspunten. Hopelijk is je lijf intussen weer in de plooi? Fijne zondagavond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij mag dit dan een summier blogje vinden, ik vind het weer genieten, met al die prachtige foto's,
    neem je rust en kom lekker bij
    Tis zoals het tis
    Fijne week Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms lopen de dingen zo, maar het belangrijkste is dat we even gas terug nemen als dit nodig is.
    Maar je kunt inderdaad verdwaald zijn in je eigen tijd en je achteraf van alles afvragen...
    En net als mijn voorgangers hier, heb ik ook weer genoten van je mooie foto's!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't is zoals het is, en zo is het goed,

    BeantwoordenVerwijderen